ویدیو خلاصه بازی النصر و الوحده عربستان| آتش بازی رونالدو و یاران نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اینترمیلان و ساسولو| اولین شکست قهرمان! حرف اوسمار در پرسپولیس خریدار ندارد بیرانوند همچنان احتیاط می کند طالقانی: کشتی خراسان باید اصلاح و ترمیم شود نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان
سرخط خبرها

مانه درآستانه اخراج از بایرن مونیخ

  • کد خبر: ۱۵۸۶۴۱
  • ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
مانه درآستانه اخراج از بایرن مونیخ
باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بایرن پس از اخراج یولیان ناگلسمن، از جام حذفی نیز حذف شد و پس از شکست در مقابل سیتی در دور رفت، در یک قدمی حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد چرا که مقابل سیتی نیز با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند. حالا هیئت مدیره بایرن مونیخ به اخراج سادیو مانه فکر می‌کنند چرا که او در پایان بازی سیتی و بایرن به لروی سانه حمله فیزیکی کرده است.
بازیکن سنگالی از نحوه بازی مانه دلخور نبود و به همین خاطر با مشت به صورت وی ضربه زد و باعث زخمی شدن لبش شد. اولیور کان مدیر اجرایی و حسن سالیحمیدژیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ چهارشنبه شب در این باره با هم جلسه گذاشتند و امروز نیز در جلسه‌ای دیگر، مانه از سانه عذرخواهی کرد. قرار است که مانه از کل رختکن نیز عذرخواهی کند. تصمیم نهایی در مورد مهاجم سابق لیورپول امشب گرفته می‌شود. مانه در تمرین امروز با توخل گفتگو کرد و هم او و هم سانه بدون مشکل تمرین کردند.
مانه قرار است که با جریمه مالی سنگینی مواجه شود و احتمال محرومیت وی و اخراجش از تیم برای چندین هفته نیز وجود ندارد. در حقیقت اسکای گزارش داده است که هر چند که مانه تا ۲۰۲۵ با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اما پس از این اتفاق احتمال اخراجش کم نیست چرا که تعداد زیادی از هم تیمی هایش رفتار او را نامناسب می‌دانند. این منبع احتمال فسخ یک طرفه قرارداد مانه را هم رد نکرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->